sobota, 27 lipca 2013

LIBGDX - wprowadzanie tekstu przez użytkownika "Text Input interface".

Jeśli w aplikacji konieczne jest wprowadzenie przez użytkownika tekstu (np. wpisanie hasła), można skorzystać z gotowego interfejsu "Input".
W systemie Android zostanie wyświetlone standardowe okno dialogowe umożliwiające wprowadzenie tekstu.
Obsługa zdarzeń akceptacji lub anulowania wprowadzonych danych za pomocą listener-a:

public class MyTextInputListener implements TextInputListener {
   @Override
   public void input (String text) {
   }

   @Override
   public void canceled () {
   }
}

Aby wywołać okno dialogowe należy skorzystać z metody:

MyTextInputListener listener = new MyTextInputListener();
Gdx.input.getTextInput(listener, "Dialog Title", "Initial Textfield Value");

Metody listenera ("input" lub "canceled") zostaną wywołane standardowo w tym samym wątku, w którym wykonywana jest metoda "render", zaraz przed wywołaniem ApplicationListener.render().

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz