package com.me.mygdxgame; import android.os.Bundle; import com.badlogic.gdx.backends.android.AndroidApplication; import com.badlogic.gdx.backends.android.AndroidApplicationConfiguration; public class MainActivity extends AndroidApplication { @Override public void onCreate(Bundle savedInstanceState) { super.onCreate(savedInstanceState); AndroidApplicationConfiguration cfg = new AndroidApplicationConfiguration(); cfg.useGL20 = false; initialize(new MyGdxGame(), cfg); } }
Klasa startowa (dla aplikacji tworzonej dla systemu Android) dziedziczy z klasy AndroidApplication (która z kolei dziedziczy z klasy Activity).
Podczas uruchamiania aplikacji tworzona jest instancja konfiguracji (AndroidApplicationConfiguration). Następnie wywoływana jest metoda AndroidApplication.initialize(), do której jako parametry przekazywany jest obiekt ApplicationListener(MyGdxGame) oraz utworzona konfiguracja.
Mimo, że aplikacje w systemie Android mogą składać się z wielu aktywności, tworząc grę 'Libgdx' należy tworzyć tylko jedną aktywność. Kolejne ekrany są kreowane za pomocą mechanizmów Libgdx a nie jako oddzielne aktywności. Przyczyną tego rozwiązania jest prosta - tworzenie nowej aktywności implikuje utworzenie nowego kontekstu OpenGL co jest czasochłonne.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz