piątek, 26 lipca 2013

LIBGDX - cykl życia aplikacji...



MetodaOpis
create ()Wywoływana tylko jeden raz podczas uruchamiania aplikacji.
resize(int width, int height)Wywoływana za każdym razem gdy następuje zmiana rozmiaru ekranu gry i gra nie jest w trybie pauzy.
Dodatkowo jest jednokrotnie wywołana zaraz po metodzie create ().
Parametrami są nowa szerokość i wysokość ekranu określona w pikselach.
render ()Metoda wywoływana w pętli gry za każdym razem gdy należy 'przegenerować' zawartość ekranu. W tej metodzie również następuje aktualizacja logiki gry.
pause ()W systemie Android ta metoda jest wywoływana kiedy 'naciśnięto' przycisk 'Home', lub wystąpiło telefoniczne połączenie przychodzące.
W środowisku 'desktop' metoda jest wywołana tuż przed wywołaniem metody dispose () - podczas zamykania aplikacji.

Jest to odpowiednie miejsce na zapisanie stanu gry.
resume ()Medoda wywoływana jedynie w środowisku Android - podczas ponownego uaktywnienia gry (powrót z 'trybu pauzy').
dispose ()Wywoływana kiedy aplikacja jest zamykana. Poprzedzona wywołaniem pause().

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz