
Metoda | Opis |
create () | Wywoływana tylko jeden raz podczas uruchamiania aplikacji. |
resize(int width, int height) | Wywoływana za każdym razem gdy następuje zmiana rozmiaru ekranu gry i gra nie jest w trybie pauzy. Dodatkowo jest jednokrotnie wywołana zaraz po metodzie create (). Parametrami są nowa szerokość i wysokość ekranu określona w pikselach. |
render () | Metoda wywoływana w pętli gry za każdym razem gdy należy 'przegenerować' zawartość ekranu. W tej metodzie również następuje aktualizacja logiki gry. |
pause () | W systemie Android ta metoda jest wywoływana kiedy 'naciśnięto' przycisk 'Home', lub wystąpiło telefoniczne połączenie przychodzące. W środowisku 'desktop' metoda jest wywołana tuż przed wywołaniem metody dispose () - podczas zamykania aplikacji. Jest to odpowiednie miejsce na zapisanie stanu gry. |
resume () | Medoda wywoływana jedynie w środowisku Android - podczas ponownego uaktywnienia gry (powrót z 'trybu pauzy'). |
dispose () | Wywoływana kiedy aplikacja jest zamykana. Poprzedzona wywołaniem pause(). |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz