sobota, 27 lipca 2013

LIBGDX - InputProcessor - obsługa zdarzeń wejść.


public class MyInputProcessor implements InputProcessor {
   @Override
   public boolean keyDown (int keycode) {
      return false;
   }

   @Override
   public boolean keyUp (int keycode) {
      return false;
   }

   @Override
   public boolean keyTyped (char character) {
      return false;
   }

   @Override
   public boolean touchDown (int x, int y, int pointer, int button) {
      return false;
   }

   @Override
   public boolean touchUp (int x, int y, int pointer, int button) {
      return false;
   }

   @Override
   public boolean touchDragged (int x, int y, int pointer) {
      return false;
   }

   @Override
   public boolean touchMoved (int x, int y) {
      return false;
   }

   @Override
   public boolean scrolled (int amount) {
      return false;
   }
}


  • keyDown(), keyUp(), keyTyped() : zdarzenia klawiatury
  • touchDown(), touchUp(), touchDragged(), touchMoved(), scrolled() : zdarzenia dotyku/myszy
Po zaimplementowaniu metod klasy InputProcessor należy 'zarejestrować' procesor w LibGdx:
MyInputProcessor inputProcessor = new MyInputProcessor();
Gdx.input.setInputProcessor(inputProcessor);
Od tego momentu wszystkie zdarzenia wejściowe będą  przekazywane do instancji MyInputProcessor. Obsługa zdarzeń następuje tuż przed wywołaniem ApplicationListener.render().

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz